Degdag igen



Jupp det blev degdag igen men med en annan "tjockis" denna gång.

Först gick jag och johanna ner till mcdonalds och käka lite, efter det så gick vi hem till sebbe och kollade på film med han och några till. Dom hade tyvärr redan kollat på halva filmen när vi kom dit (Film = 1408), men jag hade redan sett den så det gjorde inte så mycket. Sen helt plötsligt så skulle alla människor gå hem (klockan var ca 00:00), då var bara det bara jag, Johanna och Sebbe kvar så vi hade inget bättre för oss än att gå ut och bara snacka.

Efter det så tvingade Johanna mig följa henne till bussen så då gjorde jag det, sen gick jag hem och nu sitter jag här och är super hungrig.. :(

Nu ska jag ta något att äta sen ska jag hoppa i säng (inte bokstavligt talat) !
Hörs imorgon.

Godnatt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test