Har vart upptagen hela kvällen










Det jag har gjort med bilderna är:
Ändrat färg på bakrunden
Beskärt bilden
Förljusat/förmörkat bilden
Mer än så har jag faktist inte gjort

Och bilderna har jag tagit själv.



Jag har inte skrivit nånting, för i skolan är det så tråkigt att skriva eftersom jag inte kan lägga in nå foton, men nu har jag redigerat lite foton på kvällen och jag var med Fanny en stund och så, och har haft massa läxor !

Vi laddade ner photoshop i skolan idag, här kommer lite nya bilder :) jag kommer skriva mer inlägg imorrn när jag har mer tid !

Skriv vad ni tycker om bilderna, eller vad jag borde ändra ? :)

Kram och ha en god natt !

Kommentarer
Postat av: Cassandra

PORR! ;) redtube nästan! :D

2009-09-08 @ 23:34:05
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: linder

för hög kontrast(?) på bilderna, blir för stor skillnad till bakgrunden :)

2009-09-09 @ 00:03:20
Postat av: Anonym

du kunde gjort kanterna lite mjukare.. så att det smälter in i det svarta haha :P

2009-09-09 @ 00:53:47
Postat av: Anonym

HAHAH SKULLE JU VARA NICE OM DU INTE FÖRSÖKTE VARA PORRIG

2009-09-10 @ 21:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test