Idag

Dagen började med matte, sen skulle vi till typ riksstadshuset eller nått, memorerade inte namnet. Hur som helst så kom vi dit, och dom var hur seriösa som helst. Vi var tvungen att gå igenom säkerhetskontroll och grejer precis som på flygplatser.  Bältet och hela skiten !

Men det pep i alla fall inte :D

Any way, det var nog en av dom tråkigaste utflykterna i hela mitt liv..

Som tröst drog jag och Klara till kungshallen och käkade lite tacos , Wilma och Cassie skulle följt med men dom åkte hem istället. Det var hur gott som helst, plus att vi såg blondie som var med i Ullared !


Maaat!


Ullevi Mattias och hans mor..

När jag kom hem var jag med Fanny ett tag, men hon har gått nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test