210809



Bilden är tagen för ett ganska långt tag sen !


Sitter hos min kära vän Fanny och har precis upptäckt att min webbkamera är trasig, tråkigt nog, hade tänkt ta lite roliga bilder och visa er sen..En annan dag helt enkelt !

Himla tråkig dag i skolan idag, vi har ju fortfarande "chill" dagar, men idag så började vi klockan 09:00 och slutade 15:30... Ganska onödigt för vi hade överdrivet mycket rast hela tiden, men det var ändå kul för jag lärde känna dom ända normala tjejerna i min klass. ( JIPPI ! jag är inte "a loner" längre ). Hur som helst dom är super snälla, sen i slutet av dagen hade vi en "brandalarmsövning" och när alla skulle gå ner för en speciell trappa (spiraltrappa) så blev det bara mörkare och mörkare, tillslut var det typ kolsvart. Skit läskigt, men tillslut kom vi ner och fick bocka av oss på listan, sen var skoldagen slut.

När skolan var slut så gick jag och mötte upp Fanny vid hennes skola så hämtade mamma oss och svängde förbi Gallerian bara för att köpa en speciell väska till mig, och nu sitter vi här och käkar mellis (mackor med massa smält smör)


Bild på väskan och klänningen kommer senare, jag lovar ! :)

kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test