Idag

 
                                                                  
Solglasögon - Gina tricot
"Mini jacka"   - H&M
 Bikini             - H&M
 Linne             - Gina tricot
 Kjol                - H&M
Skor               - Från grekland




Ja, det har vart en väldigt märklig dag idag.. första dagen i skolan och allt.

Det börjar med att jag kommer dit helt ensam, plus att jag hade satt mig på fel buss så jag kom en kvart försent, vilket var väldigt pinsamt.. Sen när dagen på skolan var över så gick jag och hälsade på några vänner som går i värmdö gymnasium (ligger också vid globen), väntade där, möte upp Johanna osv.

Jag hade spanat in en klänning jag ville ha från topshop, men när jag kommer dit och provar den så sitter den inge bra (vilket var väldigt tråkigt) så jag gick till vila där jag hade sett en annan klänning som satt mycket bättre dessutom. Så den fick följa med mig hem idag tillsammans med ett "nitskärp".

Anyway det roliga idag var att när jag hade kollat på klänningen och skulle gå och kolla på den andra klänningen så stoppar en sån där jobbig "tele 2 kille" mig (ganska ung och snygg) och frågade om jag hade tele 2, jag svarade ja och han bah "vem står för det, är det ett företag, du eller föräldrarna?" jag svarade "öhm det är föräldrarna?" och då säger han men vadå är inte du över 18..? jag svarade med ett leende "nejnej jag är 15 (snart 16)". Och killen såg ut som ett chockat barn som precis tappat glassen i marken, hahaha.

Hur som helst så var det inte det som var hela grejen, sen när jag gick ner för trappan påväg mot Gallerian så springer det fram en 25-30 årig snubbe som säger, "Ursäkta mig ? men jag måste bara säga det här annars kommer jag ångra mig, jag såg dig gå ner för trappan och jag måste bara säga att du har så jävla grym stil, asså du har VERKLIGEN GRYM STIL!" jag ser alldeles chockad ut och svarar "jaha haha tack, vad trevligt då!" och då börjar killen fråga massa grejer tex. " jaha vad är det som är så speciellt med dig då?" och "Jaha går du i media, det gjorde jag också, jag älskar att fota jag med!" osv. sen sa han ha en trevlig dag och sen gick jag. Väldigt roligt att folk bara går fram sådär tycker jag, jag blev väldigt glad iaf !

Den nya klänningen får ni se imorrn när jag "inviger" den!

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test