Igår





Jag råkade somna igår så jag hann inte skriva det roliga !

Fanny och Steffie var hos mig en stund igår, vi åt massa godis och skrattade.

Roligt:

Jenny säger: vill ni ha choklad ?

(fanny räcker fram handen jätte fort, steffie samma sak fast segare)

Jenny ger dom varsin choklad bit och tar den sista själv..

Steffi tittar på Fanny och säger: ofta du stoppar in hela i munnen tjockis !?

Steffi kollar på Jenny som precis också hade stoppat in hela chokladen i munnen

Jenny kollar på steffie tillbaka med ett leende och *puppy eyes*

Steffie börjar as garva och sen började alla as garva ! :)

Det var faktist sjukt kul när man var med och såg allt, kanske inte är lika kul när man läser det..
Tyvärr tog vi inga bilder igår, sorry!

Nu ska jag ut och möta Johanna, skriver mer senare !
puss

Kommentarer
Postat av: tjockiz

Hahahah XD as kul

2009-08-23 @ 16:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test