160909


Ser väldigt konstig ut på denna bilden, jag tycker att jag ser ut som typ 50 år , haha :)

Idag vaknade jag ganska tidigt, så jag gick upp och fixade mig och tog det lungt. Sen hade jag bestämt med emma att vi skulle ses idag så jag åkte till hennes gymnasium och checkade lite hur hon hade det och träffade mitt gamla gamla ex Anton som går i Emmas klass tydligen. Så det var super kul !


Vi gjorde inte så mycket, hon visade mig skolan och sen blev vi hungriga så vi gick till donken och snackade lite skit och åt lite grann. Sen skulle Emma hem, så då gick jag hem till mig och nu sitter jag här och tråkar.

Hur var er dag idag ?

PS. hade ingen bild på Emma och mig på denna datan så det fick bli en mongo bild :)

KrAm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test