B.L.A.C.K O.U.T



Idag vaknade jag upp och kunde knappt andas, pågrund av min förkylning. Hur som helst jag gick till duschen ställde mig och shamponerade håret och sen började det bli suddigt och som mörka prickar som bara blev större och större och större, tillslut kunde jag inte se nånting. Så jag kände efter min handduk sen klev jag ut ur duschen med ena benet, och plötsligt ramlar jag ihop rakt ner på badrumsgolvet. Som tur var slog jag mig inte men det var ju inte så trevligt, läskigt som fan.

Jaja , jag kände mig lite bättre efter att jag hade vaknat till lite och vi hade en viktig dag i skolan idag så jag gick till skolan iaf, dum som jag är!

I nuläget har jag ont i halsen när jag sväljer och i näsan värker det...så det är inte svininfluensan, TACK GODE GUD!

Hoppas ingen annan där ute har fått detta..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test