Fanny Time

Idag var jag tydligen ledig igen, så jag åkte till Fannys skola och mötte henne. Sen åkte vi hem till Fanny och då fägrade jag hennes hår och nån kompis till hennes mamma klippte henne. Och ja som vanligt blev vi sugna på daimglass, så vi åkte till Time och köpte glass sen satte vi oss på donken och åt den (puckat, japp vi vet).

Senare på dagen gymmade vi lite och tog lite fula bilder :) 

Jag åker imorgon direkt efter skolan så jag kanske inte hinner skriva innan jag åker, men jag kommer kunna skriva på kvällen... Det känns faktist som en ganska jobbig resa , men men.





Kram , jag kommer sakna många av er där ute (nämner inga namn, hemskt om jag skulle glömma nån, hehe)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hula hula

2009-09-30 @ 17:53:03
Postat av: emma

UPPDATERA!

2009-10-02 @ 14:21:39
URL: http://emmaochelin.blogg.se/
Postat av: stefan

du ser förjävlig ut på bilderna jenny !

2009-11-14 @ 16:53:33
Postat av: äckliga jenny !!!!!!!!!!!!!!

DIN ÄCKLIGA HORA! HUR FAN KAN DU LEVA ME DIG SJÄLV! DIN JÄVLA FITTA.

2009-12-01 @ 16:25:11
Postat av: stefan

som kille känns det inte riktigt som att jag kan vara en hora ?

2009-12-06 @ 17:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test