G.Y.M


Kom hem från gymmet för en stund sedan, eller ja jag gymmade ju inte eftersom jag är sjuk men jag solade lite och tränade pyttelite rumpa :)

Sitter här i soffan och kollar på tv och försöker andas genom en näsborre..
Jag haar att vara sjuk, men men som tur är så slipper jag ju följa med på plågan imorgon med skolan, vi skulle liksom gå 5 kilometer in i skogen till ett hus som inte hade några grannar och inga kiosker ingenting.Ja och där tror dom att vi vill sova, och inte nog med det utan dom säger att dom bestämmer vilka som sover med varandra, och vi kommer blandas ihop med den andra klassen då också.

Jag menar vad f** tänker dom med, vi ä ju inte 12 år direkt !

Hur som helst så hoppas jag att jag inte blir nå mer sjuk nu, för imorrn ska jag sova ut sen ska jag kolla på Tim när han skatar i humlegården och efter det ska jag nog möta brudarna och se en bio, om det blir bio så tror jag att vi ska se "The ugly truth".

Om det är nån som har sett den så kan ni gärna skriva om den var bra eller inte!

Juste vi är lediga dagen efter också, så det blir cool lungt denna veckan, sen går jag i skolan torsdag, fredag och åker till Italien direkt efter skolan.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test