Mongo människor




Såhär såg jag ut idag.


kom precis hem från skolan, det var skit roligt idag och igår! Inte skolan men herregud vad vi har vart mongos i skolan.

Vi har tagit massa bilder så dom lär finnas på här sen, fula men roliga!

Sarah som sprang och fällde alla och skrek as konstigt i hissen, jag vet inte vad hon gjorde. Sen Klara som äter sina grodynglar och tappar dom i knät. Sen har vi Emma och Wilma som sitter och garvar åt allt !

plus att sara skvätter vatten på folk (jag) så att dom tappar ut sin cola lite här och var, rätt åt henne att det kom på hennes mobil, hehe !

Nu ska jag plugga, Ciao :)


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Och sen! är det där höga strumpor eller höga skor? :)

2009-09-01 @ 18:48:25
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test