Nelly.com (klänningar)

Rare Fashion


En väldigt snygg partyklänning !


Jag gillar färgen, jag tycker att den inte ser sådär super bra ut på bild men jag tror att den skulle vara snygg på!


Åhh vad jag är KÄÄR ! Den här är skit snygg tycker jag.


Det här är en klänning som jag skulle kunna ha till alla sorters dagar nästan, tex i skolan, på fest osv.


Och självklart sist men inte minst, favoriten av alla ! Är den inte snygg?


Sådär nu har jag visat lite klänningar som jag kommer att köpa (vissa av dom iaf), dom är lite för dom också som har ganska tunn plånbok eftersom dom är väldigt snygga och inte kostar så mycket !

Skriv gärna vad ni tycker om dom, ni kan numrera dom så jag förstår vilken ni menar :)

CIAO !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test