Är detta vad dom kallar nära döden upplevelse..


Jaa.. jag skrev inte så mycket igår kväll för det var nämligen såhär att jag åt upp ett helt packet med gifflar på 30 min ungefär. Dum som jag är tänkte ju inte jag på att det var mjölk i sånna (eftersom jag är laktosintolerant). Och senare under kvällen började jag känna av kramp i magen och hade väldigt svårt att andas.. plus att jag var helt ensam hemma då också..

Hur som helst så kände jag att jag ville spy hela tiden, men det kom liksom inte fram något.
Sen kom mamma hem och gjorde mat men jag kunde inte äta något.. sen sprang jag till badrummet och trodde att jag skulle spy massa men det kom liksom inte riktigt ut då heller så jag la mig på badrums golvet som en liten köttbulle och grät..

Sen lyckades jag resa mig upp och gick och la mig väldigt tidigt.

Klockan 00.00 vaknade jag av ett sms från simon, och några minuter efter det spydde jag upp massa bulldeg typ 5 gånger sen somnade jag sen vaknade jag 40 minuter senare och spydde några gånger till, och så höll det på hela natten. Så sammanlagt fick jag ihop det till att jag spydde 16 gånger under hela natten.

Nu på morgonen har jag inte spytt nånting men jag har fortfarande andnöd.. så vi får se hur det blir lite senare.

Mamma har åkt till fjällen och så jag är helt ensam, men nu kom fanny hit och tog hand om mig <3

Skriver lite senare om jag inte är död..


Kommentarer
Postat av: Erika

Fy så hemskt. Att spy är det värsta som finns.

2010-02-11 @ 19:20:16
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test