D.A.M.P

Får damp på detta jävla lagg på Blogg.se, usch, är typ en kromosom ifrån att slå sönder datan.

Plus att jag har damp på fucking hockey, jag HATAR det, alla ni små pojkar där ute, Don't ruin your life !!!! och skit i vad era föräldrar vill.

För pågrund av detta är min alla hjärtans dag helt förstörd.. det blir inget göteborg för mig, så jag får väl umgås med tim som också kommer ha en helt förstörd alla hjärtans dag pågrund av en annan jävla sport -.-

Här är en liten lista och några bilder på grejer jag måste köpa, varje gång jag får pengar som jag kan handla upp :)

Kosmetiska ting:

1. Lös ögonfransar

2.Ögonbryns penna

3.Vax penna för ögonbrynen

4.Ögonfransböjare med värme

5. Förlänga ögonfransarna (kanske)

Kläder:

1. En svart transparant klänning

2.Ett långt fint linne

3.En klänning som jag är helt kär i..

4.Söt strandklänning/långt linne

5.Min favorit, älskar öppen rygg.. En spets klänning

6.Också en av favisarna, en klänning med guldkedjor

7.En aaaas snygg body

8.En skit söt kofta

9.En blus (har visat den förut)


Badkläder:

1. svin söt bikini

2.Samma här, ur snygg !

3. Och en sån där baddräkt som är lite ballare av sig (väldigt svår förklarad)

Så detta är vad som kommer finnas i min garderob i sommar när jag får ett jobb och massa pengar, har ni någon favorit, i så fall är det bara att skriva vilken av kategorierna och nummer :)

Dagens outfit och mitt "nya" hår kommer imorrn, GLÖM INTE BORT !


Kommentarer
Postat av: Carolina

Favoritbloggerskan är tillbaka på högvarv ;) Bloggen är under konstruktion, kika gärna inom och säg vad du tycker ♥



Svaren på frågestunden publiceras idag med!

2010-02-10 @ 11:44:41
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Carolina

TACK :)



Mmm, jag får med damp på blogg.se

2010-02-10 @ 13:17:44
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Nino

Vart finns den 5:e klänningen att köpa? as fin!

2011-03-17 @ 21:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test