Frågestund !

Fråga precis vad ni vill och jag lovar att jag kommer svara på allt och vara helt ärlig!

Jag kanske får sota för detta sen, men men, man måste ju chansa lite :)


Tänkte jag lägger in en bild på min nya klänning som jag beställde idag ,har hört att den har blivit väldigt poppis !
Synd, man vill ju inte se ut som alla andra..



Tänkte en vacker sommardag, med höga bruna klackskor och en jeans jacka över, Vad tror ni och vad tycker ni ?

Ps. gör ett till inlägg om denna klänning sen på min shopping kategori

Kommentarer
Postat av: Maria ♥

Älskar den där klänningen, så söt! :)

2010-01-24 @ 13:55:54
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: FANNNNYYYY

Hejsan, ingen fråga O.o ville bara säga att jag älskar din blogg! läser den varje dag <3 varje timme <3 varje minut <3 varje sekund! jag älskar dig jenny!! din blogg är KLART dagenshöjdpunkt!! PUSSPUSS

2010-01-25 @ 18:43:45
URL: http://dinälskare.blogg.se/
Postat av: Fanniie

Hejsa, jag undrar vad du gör på fredag O.o hoppas du kan svara på min fråga, puss!

2010-01-25 @ 18:44:42
Postat av: Mupp fanny

Hejsan älskling, dagens fråga: vad har du på dig? ;) <333

2010-01-25 @ 18:45:30
Postat av: fanny

haha kolla dem tror typ ja är ngt virus för jag älskar din blogg?? kolla vad jag fick för kontrollsak liksom "staking connelly" nästan "stalking controll" typ O.o HAHHA PUSS <33



juste fråga: vilken färg har du på trosorna gullet :) <33

2010-01-25 @ 18:46:50
Postat av: desperate fanny

VAD GÖR DU PÅ FREDAG BITCH!! ANSWER NOW!! pusspuss du äger!!

2010-01-25 @ 18:47:47
URL: http://älskarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test