Lista

Tänkte göra en lista, om det är nån som vill veta något speciellt om mig :)


Matvanor:


Bästa maträtt? Fajitas

Bästa dryck? Julmust

Hat dryck och maträtt? Kaffe och ärtsoppa

Bästa alkoholdryck? X-ider

Använder du smör på smörgåsen? Ja det gör jag

Smågodis eller färdiga påsar? Små godis

Favoritglass? Daim


Shoppingvanor:


Hur mycket shoppar du för varje månad? Alldeles för mycket, men runt 1500-2000 kr


Har du mer skor än kläder? Nej verkligen inte


Favoritplagg? Min röda rutiga skjorta


Hatplagg? Har väl inget direkt tror jag


Arbete, utbildning:


Jobbar eller pluggar du? Pluggar, men jag ska skaffa helgjobb


Vad vill du bli? Fotograf, Stylist eller modell


Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja det gör jag än så länge


Är lönen viktigast? Nej kärleken, men lönen är också viktig


Boende:


Lägenhet eller hus?  Lägenhet


Framtidsplaner med boende? Helst en fet villa med pool, tror att det blir i Göteborg

Litet eller jättestort? Drömboende? Som jag skrev, en fet villa med pool och en jätte garderob

Landet eller mitt i stan? Mitt i stan


Mysigt eller sterilt? Mysigt


Lite allt möjligt:


Har du barn? Nej jag har inte barn 

Är otrohet okej? Nej verkligen inte

Älskar du någon? Ja det gör jag


Betyder familjen mycket för dig? Ja 

Är du lojal? Ja det tycker jag


Tycker du om att dricka dig full? Nej jag tycker inte om att vara full alls


Hemmafest eller krogen? Det vet jag inte, har inte provat krogen än


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test