My bad !

Jaa, hmm man kan ju undra varför jag inte skrivit förns nu, för det är absolut inte så att jag inte har kommit fram förns nu , haha !

Såhär var det, jag kom fram med tåget ca 15:55, sen skulle jag bli hämtat av Tarja och Tommy så då fick jag vänta på dom i 45 minuter, det var ju inte så roligt måste jag säga men dom hämtade mig iaf, väldigt snällt :)

Sen kom vi fram typ 20 i 6, och då har jag bara inte orkat starta datorn , har bara legat och myst framför tvn. Och nu kollar jag på Mumien med Simon på kanal 3.

Jag lovar att jag ska sköta mig bättre i fortsättningen !



Inte särskilt snygg bild men den är härlig och vacker på något sett!
En vacker och varm dag i Italien..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test