Gårdagen

Ja! apropå igår , igår ja... ja då hände det grejer, haha !

Det började med att jag gick hem till Fanny och så kom steffie dit senare, då gick vi hem till mig istället, åt lite cheeseballs och sen var det dags för att gå och äta.

Jag och steffie ville ha kebab så vi gick till Mästargrillen och köpte med oss och sen gick vi till pizzeria hörnet och åt där eftersom att Fanny ville ha pizza. Hur som helst så ringer Mamma mitt i alltihopa och frågar om jag har gjort något med dörren , jag svarade nej för det hade jag ju inte. Och då var det tydligen så att dörrhandtaget på utsidan hade lossnat från en speciell pinne i dörren. Så vi kunde inte komma in och inte mamma heller, Vi fick ringa låssmeden och han skulle ta en timme på sig så mamma åkte och åt på thaihaket.

Hur som helst så kom vi i alla fall tillslut in ,och det var igentligen ingen nytta för det vi gjorde var att dricka oboy, äta lite glass, spela blockus och sen mäta alla våra kroppsdelar med ett måttband och jämföra med varandra. HAHA ! Absolut den mest lyckade kvällen på länge.

Sen tyvärr vart kvällen bara sämre för min del, men det är inget jag vill ta upp i bloggen. Men jag blev väldigt ledsen..



Inte världens snyggaste bild på mig direkt och ja det är jag medveten om ! :)

Kommentarer
Postat av: The Swedish gal in New York

youve got a point

2010-01-30 @ 15:23:08
URL: http://linnmikaelasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test